پرسشنامه نیاز به منحصر بفرد بودن در مصرف کننده تیان و همکاران (CNFU)

پرسشنامه

عنوان پرسشنامه: نیاز به منحصر بفرد بودن در مصرف کننده تیان و همکاران (CNFU)

تعداد گویه ها: ۳۱
هدف: سنجش نیاز به منحصر بفرد بودن در مصرف کننده
زیر مقیاس ها: انتخاب خلاقانه غیر متداول – انتخاب غیر مشهور غیر متداول – عدم تشابه
نمره گذاری: دارد
منبع: دارد
سال انتشار: ۲۰۰۱
تعداد صفحات: ۶
فرمت فایل: word

34,000 ریال – خرید

 

توجه:
کاربر عزیز، لینک دانلود بلافاصله پس از خرید در اختیارتان قرار می گیرد همچنین لینک دانلود به ایمیلتان نیز ارسال می شود.

671 : بازدید مطلب

فرستادن نظر











Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.