پرسشنامه رضایت مشتریان از خدمات تعمیرگاهی هابر و همکاران

پرسشنامه

عنوان پرسشنامه: رضایت مشتریان از خدمات تعمیرگاهی هابر و همکاران

تعداد گویه ها: ۲۰
هدف: سنجش رضایت مشتریان در مراکز تعمیرگاهی
زیر مقیاس ها: ترتیب دادن قرار ملاقات تلفنی – تعمیرگاه – تعامل با مکانیک – پرداخت – تحویل گرفتن خودرو
نمره گذاری: دارد
منبع: دارد
سال انتشار: ۲۰۰۷
تعداد صفحات: ۴
فرمت فایل: word

35,000 ریال – خرید

 

توجه:
کاربر عزیز، لینک دانلود بلافاصله پس از خرید در اختیارتان قرار می گیرد همچنین لینک دانلود به ایمیلتان نیز ارسال می شود.

629 : بازدید مطلب

فرستادن نظر











Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.