پرسشنامه باور، نگرش و رفتار مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات اینترنتی ولین و همکاران

پرسشنامه

عنوان پرسشنامه: باور، نگرش و رفتار مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات اینترنتی ولین و همکاران

تعداد گویه ها: ۳۱
هدف: سنجش باور، نگرش و رفتار مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات اینترنتی
زیر مقیاس ها: باور – نگرش – رفتار
نمره گذاری: دارد
منبع: دارد
سال انتشار: ۲۰۰۲
تعداد صفحات: ۸
فرمت فایل: word

24,000 ریال – خرید

 

توجه:
کاربر عزیز، لینک دانلود بلافاصله پس از خرید در اختیارتان قرار می گیرد همچنین لینک دانلود به ایمیلتان نیز ارسال می شود.

873 : بازدید مطلب

فرستادن نظر











Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.