پرسشنامه اولویت بندی عوامل تاثیر گذار بر رضایت مشتری از خدمات وب سایت براساس مدل کانو

پرسشنامه

عنوان پرسشنامه: اولویت بندی عوامل تاثیر گذار بر رضایت مشتری از خدمات وب سایت براساس مدل کانو

تعداد گویه ها: ۱۲
هدف: سنجش اولویت بندی عوامل تأثیرگذار بر رضایت مشتری از خدمات وب سایت
معرفی آزمون: دارد
مبانی نظری: دارد
نمره گذاری: دارد
تفسیر نتایج: دارد
مقاله: دارد (رایگان)
منبع: دارد
تعداد صفحات: ۴
فرمت فایل: word

24,000 ریال – خرید

 

توجه:
کاربر عزیز، لینک دانلود بلافاصله پس از خرید در اختیارتان قرار می گیرد همچنین لینک دانلود به ایمیلتان نیز ارسال می شود.

533 : بازدید مطلب

فرستادن نظر











Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.