مستند صد صحفه ای آموزگاران کلاس ابتدایی ویژه ارتقاء رتبه شغلی عالی

مستندات تجربیات

عنوان مستند: آموزگاران کلاس ابتدایی ویژه ارتقاء رتبه شغلی عالی

مقدمه: ارائه توضیح کلی درخصوص حوزه فعالیت کارمند: حوزه فعالیت: آموزگار کلاس های چندپایه در روستا
۱ ارزشیابی عمومی:
– نقاط قوت در زمینه وظایف و مسئولیت های شغلی: مدیریت و سازماندهی یک کلاس چندپایه

الف) براساس واقعیت ها تصمیم گرفتن(مشکلات عدیده کلاس های چندپایه) ب) مثبت اندیشی در این کلاس ها به لحاظ سختی فوق العاده آن

ج) هرگز از یادگیری غافل نشدن و هر روز بیش از دیروز د) برقراری ارتباط موثر با تنوع پایه ی دانش آموزان

– نقاط ضعف درزمینه وظایف و مسئولیت های شغلی :

الف) مشکلات کلاس های چندپایه تمام نشدنی هستند. ب) کمبود وقت به لحاظ تعداد دانش آموزان و چندپایه بودن آنها

ج) گاهی نمی توان با تفاوت های فردی دانش آموزان ساخت. د) محرومیت روستاها و کلاس ها چندپایه و … .

۲ اقدامات خاصی که در طول خدمت صورت گرفته و به نتیجه رسیده است. اقدامات یکی و دو تا نبودند اما مهم ترین آنها ساختن با دانش آموزان با ویژگی ها و تفاوت های فردی گوناگون واقعا سخت بوده است اما وقتی در روند تدریس کلاس های چندپایه به وضوح می بینی آنها درس را فهمیده اند بزرگترین لذت زندگی به یک آموزگار دست می دهد.

۳ بیان نکات ویژه و کلیدی حاصل تجربیات کارمندکه منجر به بهبود وضع در حوزه کاری شده است.
استفاده ماهرانه از ” وقت فکر ” و ” وقت صبر ” در این کلاس ها، تنوع فنون و تکنیک ها در این کلاس ها، همفکری و تامل و همکاری دانش آموزان در این کلاس ها و چگونگی مدیریت این کلاس ها که هر روز روزنه جدیدی برای تجربیات بنده باز می شد.

۴ برنامه خاص برای آینده ناشی ازتجربیات گذشته.
به لحاظ تناسب چندین سال تجربه تدریس در کلاس های چندپایه باید گفت که باید از این کلاس ها خداحافظی کرد و به فکر مدارس پانسیونی(مدارس خوشه ای) با امکانات ویژه بود که دانش آموزان علاوه بر همفکری و همکاری در مدارس بتوانند کمبودهای تحصیلی در کلاس های چندپایه را نیز جبران نمایند. واقعا مدیریت و تدریس در این کلاس ها سخت تر است؛ آموزگاری با اما و اگر های فراوان می خواهد که علاوه بر کار تدریس، مدیریت کلاس را هم به آن افزوده خواهد شد بلد باشد.

۵ مهر و امضاء مدیرکل آموزش و پرورش استان

۶ امضاء رییس امور اداری تشکیلات استان

فهرست مطالب

مقدمه (ارائه توضیح کلی درباره حوزه فعالیت)
روزمه کاری در طول ۲۱ سال تجربه آموزشی (مقطع ابتدایی)
ارزیابی عمومی (ارزیابی کلی از حوزه وظایف و مسئولیتها، بیان نقاط ضعف و قوت به شیوه روایی)
روش های انجام کار (روش ها و شیوه های انجام وظایف و مسئولیتها، حل مسئله و تصمیم گیری ها در حوزه فعالیت)
عناوین تجارب (بیان عناوین یا موضوعات تجارب موفق یا ناموفق که کارمند در طول خدمت با توجه به وظایف و مسئولیتهای محوله کسب نموده است)
عوامل موفقیت یا عدم موفقیت تجارب حاصله ناشی از انجام امور محوله (بیان و دسته بندی دلایل موفقیت یا عدم موفقیت کارمند در انجام وظایف)
اقدامات خاص (اقدامات خاصی که در طول خدمت صورت گرفته و به نتیجه رسیده است و قابل انتقال می باشد)
بیان نکات ویژه و کلیدی (نکات کلیدی حاصل از تجربه که امکان تبدیل به مدل یا الگو برای اثربخشی بیشتر یا بهبود وضع موجود در حوزه کاری می گردد)
ارائه برنامه (دارای برنامه خاص برای آینده که حاصل تجربه خدمتی می باشد و تمایل برای اجرای آن با ارائه پیشنهاد مشخص)
مقالات و کتابهای مطالعه شده در طول خدمت در خصوص فایق آمدن بر مشکلات کلاس های چندپایه
منابع و مأخذ استفاده شده

تعداد صفحات: ۱۰۰
فرمت فایل: word

150,000 ریال – خرید Loading

 

توجه:
کاربر عزیز، لینک دانلود بلافاصله پس از خرید در اختیارتان قرار می گیرد همچنین لینک دانلود به ایمیلتان نیز ارسال می شود.

6703 : بازدید مطلب

فرستادن نظر











Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.