پرسشنامه سنجش میزان ویژگیهای مورد انتظار خدمات پس از فروش شرکت سایپا

پرسشنامه

عنوان پرسشنامه: سنجش میزان ویژگیهای مورد انتظار خدمات پس از فروش شرکت سایپا

تعداد گویه ها: ۳۰
هدف: سنجش میزان ویژگیهای مورد انتظار خدمات پس از فروش شرکت سایپا
زیر مقیاس ها: الزامات اساسی – الزامات عملکردی – الزامات انگیزشی
نمره گذاری: دارد
روایی و پایایی: دارد
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: ۱۱
فرمت فایل: word

49,000 ریال – خرید

 

توجه:
کاربر عزیز، لینک دانلود بلافاصله پس از خرید در اختیارتان قرار می گیرد همچنین لینک دانلود به ایمیلتان نیز ارسال می شود.

1148 : بازدید مطلب

فرستادن نظر











Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.